IKEA Kållered

Hej fina ni!
Vilken varm dag det blev. Här i Halland så hade vi klass 1 varningar för regn och åska under veckan men jag vetesjutton vart det tog vägen haha! Men tur är väl det. Fast det är ju bara att vänta på höstvädret och kylan känns det som.
 
Jag, Elisabeth och Anton var en snabbis på IKEA Kållered förut. Jag köpte en ny stol till Anton och köpte in lite mer handdukar till hemmet (vi har nästan inga), & så fick det bli en handduksbadrock till Anton med! Helt klart okej. Jag köpte för en gångs skull bara det som stod på listan! ♡
 

Anton är för stor för sin newborn liggdel till tripptrappen nu och tripptrappen är lite för stor för honom, så vi kör nog med denna upp till året och så blir det tripptrappen efter det hihi. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback