Säljer min bebis

Hej fina ni!
Jag tänkte sälja min bebis, någon som är sugen? Nä men fan, jag vill ha tillbaka min gamla snälla sovande bebis. Som det är nu så vaknar han i princip varje till varannan timme HELA jäkla natten. Därav den låga uppdateringen för jag är så himla trött nu om dagarna. Jag går runt med konstant huvudvärk! BLÄ.
 
Mer då? Jo igår kom Robins mamma och syster hit och pysslade om honom lite. Sedan gjorde vi absolut ingenting! Egentligen skulle jag åkt till Ullared idag med Elisabeth och hennes mamma men eftersom jag inte sov något inatt så orkade jag inte följa med. Så nu skall jag ta mig en glass och bara dö!

Kommentarer
» Livet som Emma'

Hej!
Efter en lång tids uppehåll så har jag återigen startat upp min blogg. Den handlar till största delen om min liv (såklart), men om du vill få inspiration på mode, inredning mm så är det en blogg för dig!
Kika gärna in och lämna en kommentar!

Kramar

2014-09-26 // 21:54:08
URL: http://lifebyemma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback