Work hard

Hej fina ni!
Hur har ni det? Idag blev jag väckt av små små händer som klättrade på mig. Det kan vara något av det mysigaste som existrerar. När Robin kommer in med Anton som börjar peta lite smått på en. Hans leende när man vaknar! Ja, det kan verkligen inte bli mysigare än så hihi.
 
Idag har jag inte gjort många knop hemma. Jag började jobba idag klockan 13 och jobbar ända till 22 ikväll. På väg till jobbet så pratade jag en timme i telefon med min fina älskade Idah! Snacka om att få tiden att gå när man har det tråkigt. Vad mer? 
 
Jo! Det är nu dag 2 på min Viktväktarresa och det känns faktiskt väldigt bra! Det känns som att jag bara äter och äter och äter (även om det inte är så mycket) och jag verkligen kämpar för att komma upp i alla point som jag skall äta. Det känns i och för sig väldigt bra, för jag mår otroligt bra när jag får äta regelbundet och små portioner. Så än så länge så känns det här otroligt bra! Jag är helnöjd. Nu skall jag bara ta tag i tränandet också hihi. Ni som kör Viktväktarna, hur kändes det för er i början?
 
Work Hard!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback