Fondue-kväll

Hej fina ni!
Hur har ni det? Själv sitter jag bebisfri hemma och kollar på TV. Skall alldeles strax hoppa in i duschen för senare ikväll skall vi hem till våra nära vänner och äta fondue. Jag har aldrig ätit det innan, så det ska bli riktigt spännande! Robin är för tillfället och tittar på en innebandymatch och skall sedan kika förbi i Klubbstugan inne i Göteborg. Så lite egentid för min del helt enkelt!
 
Hostan känns lite bättre, tror jag. Men varje gång jag tänker det så blir det värre igen. Men jag dricker slemlösande 3 gånger om dagen och dricker hostmedicin innan jag lägger mig. Cocillana såklart. Så inatt skall jag äntligen få sova ut utan att bli väckt av Anton. Det behövs, fylla på sovporerna lite. Så nu vet ni vad som händer här idag, kram på er!
 
 

Kommentarer
» åsa

Om tre veckor är jag hemma och kramar på dig!!

Svar: Jag saknar dig så mycket att jag går sönder inuti ❤️
Emma Johansson

2015-01-17 // 14:57:01
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback