Idag är jag helt slut

Alltså godmorgon innan knappt solen gått upp! Finns det någon mer som är vaken nu? Hihi.
 
Igår var en låååååång dag. När jag kom hem var Anton Uppe i varv till tusen. Han VÄGRADE sova. Vi försökte lägga honom men han gallskrek så fort han hamnade i sin säng. Så Robin la honom i våran säng där han slocknade och fick bära in honom till sig. När klockan var åtta igårkväll så orkade jag inte ens hålla ögonen öppna mer. Men mitt i natten vaknar Anton och är lika ledsen igen. Så vi får bära in honom till oss en stund innan vi kan lägga honom i sitt rum. Så idag är jag helt slut. 
 
Dessutom jobb på det halv sju! Woho. Sedan blir det handling efter jobbet och fix här hemma inför kalaset imorgon. Kram på er alla ♡
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback