Tv-kanaler i sovrummet

Godmorgon vänner!
Idag fick jag ställa klockan, för idag har jag ny tis hos barnmorskan. Så där skall jag vara vid halv tolv. Det skall klämmas och lyssnas lite på bebis och kanske ta lite prover med. Sedan blir det hem och bara vila innan det är dags att hämta lilla huliganen igen.

Igår hade vi en tv-kabel Nisse här som installerade tre nya boxar. En ny där nere och två här uppe. Det innebär att jag numera kan kolla på vanlig tv inne i sovrummet! Jag är så himla nöjd haha. Nä men i och med mitt tillstånd och att jag sitter/ligger bekvämast i sängen så är det ju skönt att kunna kolla lite på tv med. Jag är mer än nöjd hihi.


Igår låg bebis och putade med något på höger sida av magen. Jag såg lagom skev ut hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback