Symästaren!

Godkväll vänner!
Jag skall bli syexpert. Eller, jag skall bli expert på att sy barnkläder! Hihi. Vad tycker ni om det? Jag har alltid velat lära mig att sy. Eller, jag kan sy, jag är ju inte efterbliven, men jag har aldrig vågat göra det själv. Men nu så! Min kusin skall komma hem till mig och vi skall ha sydate. Hon skall lära mig att sy bland annat brallor till barn. Så jag skall sy ett par till Anton och ett par likadana till lillebror. Det kommer bli helt fantastiskt fint! Åh. Så nu har jag beställt hem lite saker som jag behöver och det blev inte speciellt dyrt alls. 
 
Jag beställde även hem världens finaste tyg ifrån Jonic Textil som jag skall använda. Alltså jag är så himla exalterad! Det kommer bli kalaskul. Jag älskar ju att pyssla och pilla med saker. Detta kommer vara världens avkoppling för mig! Så nu längtar jag verkligen efter våran date nästa helg!
 
T2160 Trikå Lion mint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback