Trotsar tröttheten

Ibland blir jag lite trött på mig själv haha. Jag har varit magsjuk, mått riktigt dåligt, men dagen efter satte jag ändå igång och började sprita allt här hemma. Idag trotsade jag min trötta kropp och gick ut med Anton i snön för att låta honom leka av sig lite. För Antons skull gör jag verkligen allt! Men jag hade nog behövt lyssna på mig själv lite med.

Det är verkligen inte lätt för en snart tvååring att ha båda föräldrarna sjuka. Robin kräktes inatt igen, så han är ganska utslagen idag. Medan jag försöker återhämta mig. Ibland räcker det inte att leka inne och läsa böcker, så jag förstår Antons frustration och gnäll. Så idag fick han gå ut och åka pulka, slänga snö och göra snöänglar! Men nu blir det lite vila för oss alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback