Godmorgon


Godmorgon från mig och Anton!
Första gången han vaknade inatt var vid fyra, men somnade om sedan vid halv fem igen. Så inatt har jag faktiskt fått sova lite. Sedan var Anton snäll och låg bredvid mig i sängen mellan halv sju och halv åtta så att jag fick slumra lite. 

Idag skall vi inte göra något speciellt. Anton är mycket bättre från sin förkylning, han bara snorar och hostar, men är annars pigg och glad. Jag tror för övrigt inte att det var vattkoppor som Anton hade. Det kom någon enstaka mer prick men det blev inga skorpor av dom utan de bara försvann.... Himla märkligt. Så förhoppningsvis så kan Anton snart komma tillbaka till dagmamman och få leka av sig lite igen.

Tusen tack till Pålssons och till Tobias och Therese som kom och lämnade födelsedagspresent till Anton igår. & tusen tack Elain som köpte med så att vi kunde äta lite marängswiss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback