Vad skall jag göra med mitt hår?

Hej vänner! Har legat i sängen nu och gosat med lilla Lucyhjärtat. Hon är så himla fin verkligen, lilla prinsessan. Hon följer efter mig som en liten svans haha. Idag har jag (som vanligt) inte tänkt göra ett piss! Mitt finger är svullet som sjutton och pulserar på bra. Imorgon blir det antagligen en tripp till husläkarna här i Vallda. Så länge jag inte behöver dra loss nageln så är jag nöjd, kommer ju nästan att göra mer ont, fy!
 
Men men. Jag har ytterligare ett problem att dela med mig av haha. Vad sjutton skall jag göra med mitt hår?? Det är för kort för att det skall vara fint, och jag vill så gärna ha ombre ju! Vet inte om det kommer att se bra ut? Dessutom har ju min kära frisör som jag gått hos sen jag var en liten knopp avgått, så vem sjutton skall få äran nu att pilla med mitt hår? Tänk om det inte blir bra? Vad gör jag då? Åååååh. Vilka problem jag har. Men mer om det senare, ha en fin dag alla ♥
 
Ombre på kort hår, snyggt eller fult?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback