Fys innan jobbet

Hej finisar! Här är man minsann uppe med tuppen. Idag har jag faktiskt fys innan jobbet så jag hade tänkt ta med mig min ickeförkylning (förnekelse) till gymmet och försöka träna lite. vi får väl se hur det går haha. Nä, men så länge jag inte har ont i halsen så är det ju inga problem. Lite seghet har väl ingen dött av? Nä skämt å sido. Nu sitter jag i köket och väntar på att mina ägg skall koka klart. Eller snarare börja koka. Att det kan ta en sån evighet när man faktiskt är sugen hihi. Mer än så här får det väl inte bli just nu, jag skriver lite senare ikväll när jag kommer hem. Slutar ju inte först efter kvart över sex, puh. Vi hörs sen, ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback