Svärdet och spiran

Hej finisar! Sitter och äter frukost här hemma fortfarande. Kan ni tänka er eller? Jag vaknade upp som en klubbad säl i morse och kände mig som en sill i hela ansiktet. Har nog snor i varenda del av mitt ansikte idag. Men mest i hjärnan. Känner mig nästan groggy! I vilket fall som helst så var jag ute tre gånger med lilleman i morse innan Robin gick upp och tog honom. Sedan sov jag ända från åtta till elva! & ändå är jag hur trött som helst. Idag skall jag göra precis INGENTING.
 
Igår började jag för övrigt att läsa Svärdet och spiran. Jag trodde inte att jag hade läst den boken men det har jag nog! Kände igen den som sjutton när jag började läsa. Speciellt prologen! Jag kunde liksom tänka i förväg vad det var som skulle hända hihi. Men bra är den i alla fall! Skulle egentligen börja läsa Femtio nyanser utav honom, men jag hittade inte boken här hemma mitt i allt. Men men, vi hörs senare. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback