Tryck över bröstet

Hej fina! Vilken jäkla dag det blev. Jag kan fortfarande inte berätta vad jag och Robin var och gjorde idag. Det kanske möjligtvis kommer upp nästnästa vecka här i bloggen beroende på vad som händer! För övrigt så åkte vi hem till familjen Pålsson och åt god mat och marängsviss till efterrätt! Riktigt gott. 
 
Däremot har jag gått runt halva dagen med ett tryck över bröstet igen (minns inte om jag skrev det sist?). Fast denna gången tusen gånger värre. Det började helt plötsligt när jag låg i soffan. Det kändes som att något kramade runt mitt hjärta samt lite stick runtomkring. Det kändes även som att någon stack en kniv i hjärtat på mig (inte för att jag vet hur det känns men) så fort jag tog djupa andetag eller gick för snabbt. Blev jättenojig och kände mig varm som sjutton. Robin & jag bestämde oss för en snabbtur till Mölndals akutmottagning och de satte EKG, kollade blodtryck och tog tempern. Lite feber hade jag allt. Men det värsta av allt var när jag skulle ta blodprov. Jag HATAR blodprov. Inte nog med att jag förklarade hela situationen för sköterskan utan hon stack mig hela tre gånger innan det fungerade. Men jag började inte gråta och det är jag glad för! Vilka framsteg jag gör. Det var ju bara typ, fyra år sedan jag tog blodprov senast? (undviker som sjutton).
 
Jaja, doktorn ringde i alla fall för några minuter sedan och sade att jag varken har propp i lungan eller inflammation i hjärtat. Men inte heller kunde de förklara vad det var för fel på mig eller hur det uppstod eller varför. Tja, helt enkelt fick jag inte reda på någonting. Det finns inget jag kan göra om det kommer tillbaka eller någonting... DUMT. Men nu vill jag SOVA. Skall jobba imorgon och då måste jag vara utvilad ♥
 
OBS! Inte min arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback