Det finns nog inget skönare

Hej alla fina! Det finns nog inget skönare än att gå upp tidigt på morgonen och ta en lagom lång dusch. Snacka om att känna sig fräsch när man sedan går till jobbet! Jag sitter och funderar på om det är varmt eller kallt ute? Varje gång jag går ut och "känner efter" på balkongen så är det alltid kallt, och när jag väl kommer ut så är det mycket varmare än jag trodde. & då har jag ju redan slängt på mig en massa kläder! Får fundera lite till haha.
För övrigt har jag sovit jätteunderligt inatt! Jag har fått för mig att någon gått runt i lägenheten halva natten och när jag väl kom till ro var klockan redan halv sex. Så i samband med att Robin gick upp fick fiskmåsarna panik utanför fönstret och skrek som galningar. Det var nästan så att jag ville öppna fönstret och skrika på dom! Åh.
Till saken nu då, först blir det jobb till kvart över fem och sedan beger vi oss hem till papilon för att plocka lite fläder med familjen Pålsson. Mysigt! Skriver kanske något inlägg under dagen, om jag vågar haha ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback