Hundtrimmning med mamma

Hej! Efter jobbet åkte jag som sagt hem till mamma. Vi käkade kebab och hamburgare (åt pizza igår haha!) och myste till det lite tillsammans. Vi ses ju i princip aldrig hon & jag! Sedan blev det dags att trimma Alice. Eller, snarare klippa eftersom vi inte har någon fungerande trimmer. Det gick bra förutom att både ögon, näsa och mun blev fyllda med hundhår, inte så värst mysigt!
-
Som ni kanske ser så har jag ändrat design på bloggen helt! Den andra fungerade inte alls och jag fick mig nästan ett psykbryt över att försöka förstå. & mitt stackars sjuka hjärta försökte komma fram och klappa lite på mig för att berätta hur duktig jag var! Haha. Så himla fin. Men nu är det äntligen över, nu är det bara lite finputs kvar och sen kan jag faktiskt tänka mig att börja blogga for real! hihi.
-
Älskade Alice.
Trackback