Somnade vid halv nio

Hej vänner! Här är man uppe med tuppen såklart. Vet ni vad? Igårkväll var jag så jäkla trött att jag, Chabo och Robin somnade redan vid halv nio hihi. & vet ni vad? Lillgubben sov ända till halv tre inatt innan jag behövde springa ut med honom. Woho! 5 timmars sammanhängande sömn, jag är så himla nöjd. Borde ta med gubben hem till Lotta oftare alltså! Jäklar var trött han var efter det. Sedan somnade han om och sov ända till halv sju. Fattar ni eller? Jag har alltså fått SOVA! 
 
Jaja, nu sitter jag i alla fall här igen. Robin mår fortfarande dåligt som ni kanske fattar, så det är jag som är hundvakten. Smsade precis till S för att kolla om hon orkar komma till Kungsbacka och träna istället för Almedal. Jag skulle vara borta i flera timmar annars, och Robin har så jäkla svårt att göra saker just nu. Blir anfådd och helt utmattad för minsta lilla! Men men, vi hörs senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback