I need sleep

Hej finisar! Nu är jag uppe med tuppen idag med. Jag och Chabo har sovit mellan tio och sex i morse! Min duktiga lilla prins. Dock påstår Robin att han inte fått sova så mycket, så då tog jag med mig Chabo ut i vardagsrummet och kikar lite på TV istället. Förhoppningsvis somnar lillkillen snart igen. Men jag har ju sovit en del så det gör inte så mycket att vara uppe nu. Det enda tråkiga är att det inte går så mycket på tv hihi.
 
Idag skall jag inte göra mer än att ta med hundarna till vetrenären och klippa klorna! Sedan blir det jobb från fyra till tolv inatt. Så himla tröligt! Vill vara ledig haha. Men det vill man väl alltid va? Men men, hoppas ni får en fin dag allisammans så hörs vi senare idag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback