Fortfarande inget Internet

Hej finisar! Sitter på jobbet nu, jag slutar om exakt en timme. Hur skönt är det? Dessutom kommer min man och hämtar mig så skjuts får jag hela vägen hem. Idag har varit en extremt lång dag! Harrejösses. Har jobbat tillsammans med Magdalena och Dani! Hihi. Ändå har dagen sniglat sig fram.
Som ni kanske förstår så är inte internet igång riktigt än. Jag förstår inte riktigt vad problemet är men det borde väl lösa sig snarast (för min skull haha). Det skulle ju som sagt ta drygt en vecka eller lite mer. Jag tycker att det har gått en evighet? Hihi. Men men.
 
Idag var första dagen på väldigt länge som jag fick sätta mig tillsammans med hjärtat och Elisabeth och äta frukost i lugn och ro. Sedan var jag och Robin ute och tränade lite inkallning med lilleman. Så himla duktig! Dock är han väääääldigt mammig och springer helst och gömmer sig bakom mina ben när han inte vill lyssna på Robin haha. Kan man låta bli att le då? Älskade lillprinsen. Efter lite bus med Bella med drog jag mig iväg till gymmet vid Ullevi. Det blev kondition och ett gött armpass! Var het slut efteråt. Men skönt! Det blir antagligen ett pass imorgon med tillsammans med Sara på sportlife i kungsbacka hihi. Längtar som fasen! Saknar mig pingla. Men detta var väl allt för idag, nu får det bli lite fler samtal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback