Stressen

Hej finisar! Vaknade precis, eller egentligen inte kanske. Vaknade vid två inatt och kunde inte somna om. Jag har bara legat och blundat fram till klockan sex då Robins väckarklocka ringde. Så himla irriterande! Dock hade jag en himla mysig dröm nu innan jag vaknade hihi. Jag drömde att Neah sa Emma! Blev så himla glad.
Idag är en fullsmockad dag. Jag har körlektion halv tolv med Jannike (hoppas det går bra nu när jag inte har kört  någonting själv här hemma!). Efter det skall jag åka hem till Lotta och lilla Neah och fota lite, har egentligen tänkt göra detta för längesedan men det har inte riktigt hunnit bli av. Men som jag saknat lilla Neah! Efter bebisgoset åker jag direkt till Sara och följer med henne och Patrik för att träna Bodypump i Kållered! TAGGA.
 
Dock hände något så himla otippat igår, att jag inte började gråta. Jag låg på mage på golvet för att ta fram min sovögonbindel som trillat ner under sängen. När jag skall resa mig upp är jag så korkad att jag trycker upp mig med min "dåliga" handled och det knakar till i hela handen. Jag får så jäkla ont! Jag trodde på allvar att jag brutit den eller något. Har haft lite ont nu under natten men just nu känns det helt okej! Så träning blir det ändå hihi.
Nu måste jag rusa, min körtid blev precis flyttad en timme bakåt haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback