Lång besviken-på-världen-text

Hej vänner. Varning för lång besviken-på-världen text!
 
Idag har det varit enhetsdag på jobbet som sagt. Först var det en vanlig genomgång av lite förändringar i ett av våra system vilket gjorde mig lite irriterad då det alltid är samma visa på min arbetsplats. Någon blir ombedd att lämna ut information, men har själv inte fått svar på sina egna frågor och kan därför inte svara på VÅRA frågor. & tro mig, det var en hel del. Eftermiddagen var HEMSK. Vi hade en föreläsning om pedofiler och Grooming och det var nog det värsta jag någonsin varit med om. Jag ville gråta, skrika och bara lämna rummet. Jag var så förbannad, förtvivlad och riktigt jävla besviken. Besviken för att rättssystemet är som det är, för att människor kan behandla medmänniskor och BARN på det här hemska helt oförklarliga sättet, för att ingen kan ingripa uppenbarligen? & för att rättspsykiatrin är så jävla sjuk. Jag blir så himla arg! Jag tycker helt allvarligt talat att pedofiler som förgriper sig på barn borde skjutas rakt i huvudet.
 
Eftersom jag har tystnadsplikt kan jag självklart inte förklara mer än såhär. Men jävlar vad jag mådde illa när jag satt inne i föreläsningsrummet. Jävla skitmänniskor, jävla skitsystem, jävla värld. Jag mår verkligen skitdåligt bara jag tänker på det. Jag ville spy, vissa bilder vi fick se. Det är helt sanslöst! Uppenbarligen vill folk inte veta hur verkligheten ser ut och framförallt inte förstå det. Man tänker sig ett litet barn som står och poserar naken framför kameran, men tro mig. Verkligheten ser annorlunda ut. Mycket annorlunda.
 
Förlåt för texten, men människor borde verkligen få veta. Jag var verkligen tvungen att skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback