Tusan vad det ringer

Hej vänner, nu sitter jag på jobbet och skall alldeles strax ha rast. Det ringer utav bara fanken här idag. Jag förstår verkligen inte hur folk inte kan ha något bättre för sig? Kan inte alla bara vara snälla? Haha. Jaja, jag köpte med mig en liten godispåse till jobbet. Det är ju ändå lördag och jag är så himla sugen hihi. Eftersom jag slutar så sent så får hjärtelihjärtat komma och hämta mig sedan. För mig är det verkligen vardagslyx när jag får skjuts hela vägen till och från jobbet! Egentligen har jag inte så mycket att skriva, ville nog bara säga hej. Så, hej! Är för övrigt sjukt taggad för gymmet imon! Kommer vara sjukt jobbigt men jääääkligt skönt efteråt. Sen blir det även jobb tillsammans med älskade S hela kvällen. Bästa du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback