Vilken märklig dröm

Hej finisar! Har precis ätit min frukost, mums! Är oftast så himla hungrig på morgonen hihi. Jösses, jag drömde inatt att jag övningskörde helt själv med en röd Volvo istället för Robins blåa 740? Haha. Det gick inte så jättebra för polisen stoppade mig och jag försökte att låtsas som ingenting. Drömde antagligen detta för att jag tänkt dra ut pappa och övningsköra idag. Hoppas det går bra! Nästa lektion på körskolan är på fredag så något måste jag ju ha övat på innan dess.
 
Idag skall jag verkligen inte göra någonting alls! Bara vila upp mig och ta min sista jäkla Kåvepenintablett och jubla över det. Kanske (som alla andra dagar) försöka pilla med mina fötter? Haha. & sitta lite med min körkortsteori. Snart börjar ju teorilektionerna på körskolan! Jaja, hoppas ni får en bra dag ♥
 

Kommentarer
» Melli

Ja man måste ju äta på morgonen, annars klarar man sig ju inte! Eller hur? ;)

Svar: Jajjemen så är det :)
Emma Johansson

2012-10-03 // 12:55:53
URL: http://bymelli.blogg.se/
» Frida

Älskar bilden!

Svar: Visst är den fin? Dock inte min!
Emma Johansson

2012-10-05 // 15:13:54
URL: http://www.dawns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback