Jag är kär

Hej finisar! Va? Sova, vad menar ni med det? Vad är det för något? Är det när en liten valp ligger längst upp vid huvudkudden och skall upp och kissa mitt i natten? När den lilla söta prinsen inte vill somna utan hellre vill ligga och bita på mamma och pappa där han kommer åt? Leka rövare i sängen halva natten? Är det det ni menar med sova? I så fall har jag gjort det! Vad annars? & jag kan få be att tala om att herr Robin inte alls var så sugen på att gå ut och kissa lillen när klockan var halv två inatt. Nänä, för det skulle Emma göra som skall upp och jobba hela dagen och som börjar halv sju! Woho. Så här lät det minsanna "det skulle vara jättesnällt om du ville göra det ZzzZzzzzz....." haha. Men Robin fick ta lillhjärtat i morse istället. & jag kan redan nu berätta att jag är kär i lilla Chabo. Fastän han är en riktig pain in the ass, biter på allt, kissar inne, skäller på alla katter. Men han snubblar även på sina lite för stora tassar, han skäller precis som en gris, han är så söt så man kan nästan inte vända bort blicken ifrån honom. En hund med glimten i ögat helt enklt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback