Sjutimmarspass

Hej finisar! Sitter just nu i soffan. Har sovit fantastiskt dåligt inatt, har svettats och stört mig på ljud, drömt massa konstiga drömmar, ja, känt mig allmänt knasig hela natten. Som tur är så fick jag sovit ut en stund på morgonen åtminstone! Har inte hunnit göra så mycket alls idag faktiskt. Pappa och Elisabeth skall åka iväg alldeles snart och Robin skall klippa häcken tillsammans HG. 
 
Idag kör jag ett gött sju-timmarspass på jobbet. Jag börjar klockan fyra och slutar elva hihi. Hur mycket bättre än så kan det bli liksom? Så om en liten stund skall jag hoppa in och ta mig en långdusch. Så nu skall jag helt enkelt sätta lite fart här hemma, vi hörs antagligen lite senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback