Födelsedagsfirande

Hej vänner! Här kommer en liten redogörele om lördagkvällen hihi.
Det började med att jag, Robin och Lisette åkte hem till Sara och Patte för att käka lite pizza och mysa innan. Det blev vääärldens skyfall medan vi satt och åt men som tur var så slutade det innan vi gick tillbaka. Tommy som skulle vara våran DJ kom inte förrän halv sju (knivigt värre!) och strax efter sju började folket att strömma in! Det var en sån jävla go stämning och alla hade hur kul som helst! Dock uppstod det ju vissa situationer, host Robin, som gjorde allt lite blaha, men i allmänt var kvällen så fantastiskt lyckad! Det ända tråkiga var att några av mina favoriter inte kom, alls. Men så är väl livet också ibland antar jag! 
Jag och Sara hade i vilket fall som helst en fantastisk kväll och tack snälla för alla som kom och alla fina presenter! Ni är guld värda ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback