Klänning-kris

Hej finisar! Sitter på jobbet, igen. Haha! Vilken otroligt stressig dag det var på jobbet igår, helt sjukt! Det ringde förjävla mycket och i slutet av dagen så skulle alla befäl gå på möte så det blev lite kaos. Men what to do?
 
Efter jobbet sprang jag och Sara in till stan för att hitta någon snygg klänning att ha på lördag hihi. Gick det bra? Nej. Blev vi stressade? Ja. Vi kom liiite sent till Tessie som skulle fixa mina naglar, men det var lugnt. Sedan satt jag hos henne ända till kvart i tio och var inte hemma förrän vid elva. Sen upp klockan fem igen, woho! Så nu sitter jag här och är helt förjävla trött så det finns inte. Galet.
 
Efter jobbet kanske jag (hoppas) skall med Åsa hem så att hon kan fixa i ordning mitt hår lite hihi. Skall bli mysigt att umgås lite. Innan det hade jag tänkt springa till stan och raffa åt mig första bästa klänning i princip. Men nu måste jag jobba, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback