Idag åker vi till teneriffa!

Hej fina! 
Idag är det dax. Det är den stora dagen då min semester börjar och familjen åker till Teneriffa hihi. Så just nu sitter jag på Landvetter flygplats och väntar på att Robin skall komma. Han parkerade bilen på sitt jobb och får gå hela vägen till flygplatsen haha. 
 
Jag tror inte att jag har sovit någonting inatt. MAX en timme. Jag kände mig ganska ledsen när jag fick och lade mig och sedan har jag haft en hel dröse med panikångest hela natten. Så jag vaknade vid halv ett och kunde inte somna om. Var nästan hysterisk ett tag, men älskling vakande och pratade med mig så nu känns det lite bättre.
 
Men som ni förstår så vet jag inte riktigt hur aktiv bloggen blir nu under två veckors tid. Jag vet ju inte än hur det blir med Wi-fi osv i lägenheten. Men det löser sig hehe. Men nu skall jag fortsätta att göra ingenting, ha en fin julafton allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback