Jag förstår verkligen nu!

Hej hjärtan! Igår var en otroligt seg dag på jobbet. Jag var inte peppad över huvud taget. Meningen var att jag och Sara skulle jobba samma tid, men puckot var en timme för tidig till jobbet så hon blev förskjuten istället haha. Så hon gick en hel timme tidigare än mig, typiskt! Det var i vilket fall som helst segt, speciellt den sista timmen. Efter jobbet åkte jag hem och fortsatte att läsa min bok, Femtio nyanser utav honom. BRA! Trodde verkligen aldrig att jag skulle fastna så hårt för boken. Innan har jag liksom tittat skeptiskt på alla som suttit och läst boken på tåget och på spårvagnarna. Men jag förstår verkligen nu!
 
Idag sov jag ända till tio! Chabodilen sov en stund i sängen med mig och sedan gick vi ut en sväng. Det blev en kaosig frukost som vanligt och sedan gick jag en halvgtimmes promenad med lilleman. Han har verkligen varit helt galen idag! Typiskt. Nu har han ÄNTLIGEN lagt sig ner och totaldäckat. På tiden känner jag haha. Nu skall jag äta lite lunch och sen fortsätta läsa min bok ♥
 

Kommentarer
» Åsa

Ååh, vill med läsa! Får jag kanske låna när du är klar?! :D

Svar: Absolut! Det är pappas och Elisabeths bok men det skall nog inte vara några problem ;) <3
Emma Johansson

2013-02-07 // 21:46:43
URL: http://www.triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback