APT på jobbet

Hej hjärtan! Nu är jag hemma, nyäten och mätt som en pannkaka och är så förbannat trött så det finns inte. Har verkligen inte haft minsta lilla stund över idag för att skriva. Dagen började med APT på jobbet, arbetsplatsträff. Vi diskuterade positiva och negativa saker om arbetsmiljön. Klaga av sig helt enkelt! Vi åt på en otroligt fräsch restaurang vid Ullevi och jäklar vad god mat det var. En otroligt bra sallad och matbuffé!
 
Efter fyra och en halv timmes APT blev det back to work. Vilket kändes jättekonstigt efter en sån härlig dag! Så det var bara att jobba till klockan blev fem och sedan åkte jag direkt hemåt. & nu sitter jag här, trött och helt slut. Imorgon skall jag försöka sova ut och sedan blir det lite mys hemma hos Pålssons eftersom Lisette fyller 21!! Så himla kul hihi. Kommer bli väldigt trevligt om inte annat. Men vi hörs senare, nu skall jag titta lite på True Blood igen och bara ta det lugnt! ♥
 
Lilla Neah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback