Jag vill ju också

Hej vänner! Sitter för tillfället och ruttnar på jobbet. Det ringer inte speciellt mycket alls inatt och det är superskönt! Sitter bara och läser igenom lite bloggar och nu hade jag tänkt läsa vidare på The Host. Den är verkligen konstig, men jag kan ändå inte sluta läsa haha. Vad är det med mig och böcker? & med tanke på att boken snart (mars någon gång?)  kommer ut som film på alla biografer och min systeryster tänker släpa med mig så måste jag ju läsa klart den snart. Har bara läst 100 sidor än så länge haha.
 
Sitter för övrigt och kikar igenom en massa mamma-bloggar. Blir avundsjuk på alla fina magar och alla söta bebisar hit och dit. Jag vill också ha en liten ängel i magen och få min och Robins lilla familj att växa. Så himla orättvist att livet inte riktigt är med oss just nu! Typiskt. Kan jag inte bara få vinna tio miljoner och köpa ett fint hus någonstans och börja leva på riktigt? HJÄLP säger jag bara. Men men, slut på nattankarna nu, vi hörs senare eller imorgon ♥
 
Tumblr_min2sd78sz1s2qmz7o1_400_large

Kommentarer
» ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Det skulle sitta fint att vinna 10 miljoner!! Håller tummarna för oss <3

Svar: Hihi eller hur! Det hoppas jag att vi gör snarast <3
Emma Johansson

2013-02-23 // 18:12:05
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback