Chabo ute och springer med matte

Hej finisar! Idag vaknade jag vid kvart över nio ungefär. Har sovit som en pottaskit inatt verkligen. Vaknade inatt av att jag hade ett utav mina "anfall" typ, när jag får världens yrsel och hela världen typ snurrar bara när jag ligger ner. Så himla läskigt!
Efter frukosten så var Chabodilen alldeles galen, så jag tog ut honom på en springtur en liten snabbis. Jösses vad snabb han är. Det var snarare Chabo som var ute och sprang med mig än tvärt om haha! Men det var kul. Dock har jag ju inte tränat på ett tag nu eftersom foten har varit så kass. Men det kändes ändå helt okej. Nu har även Elain och Lisette varit här och bjudit på lite gofika med var sin semla. GOTT! Både Robin och Lisette har fått leka av sig lite hehe. Nu skall jag däremot fortsätta att läsa i min bok. När jag äntligen har läst klart den så tänkte jag börja kika om på True Blood serien! Älskar den serien. Så himla spännande! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback