cxworx innan jobbet

Hej hjärtisar! Sitter på jobbet just nu och börjar om exakt två minuter hihi. Har varit på gymmet innan jobbet och fyfan vad jobbigt det var! Körde intervallträning på bandet i 25 minuter, var helt jävla död efteråt. Sedan körde jag lite olika magövningar och nu sitter jag här på jobbet. Träffade även på Elain en snabbis utanför jobbet. Hon visade upp sitt nyklippta hår, SÅ FINT! Blev jätte förvånad hihi.
 
Jaja, mer än såhär skall jag inte göra idag. Imorgon skall jag köra cxworx på gymmet innan jobbet här hemma i Kungsbacka. Kommer döööööö för att det är så jävla jobbigt haha. Men det löser sig. Är sjukt taggad ändå! Men nu måste jag fortsätta att jobba, ha en fin dag ♥
 
Tumblr_mi4q2gcywr1s5o3pro1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback