Frisören Johansson

Hej hjärtan! Sitter för tillfället hemma hos mamma, skall alldeles strax åka hem. För det första måste jag påpeka att jag sitter i Markus rum och skriver på hans nya tangentbord som han fick utav MIG och ROBIN i födelsedagspresent. Fyfasiken vad läskigt det är att skriva på! Man behöver liksom bara nudda vid tangenterna så skriver det med en gång. Läskigt som sjutton!
 
Efter jobbet åkte jag hem till systeryster för att kika på när Neah lärt sig krypa. Lilla stumpan som är så otroligt stor nu! Buhu. Snart går hon väl också. Meningen var att Robin skulle kika förbi med men han glömde Chabos koppel så han fick åka hem igen haha. Jag har även hunnit klippa Christians hår, Lottas hår och Mys. Väl hemma hos mamma blev det lax-middag, klippning av Markus med och nu strax mamma! Vilken frisör jag är alltså. Duktig sådan påpekar mamma med som står bredvid och tjuvläser innan jag är klar (typiskt mammor). Men nu skall det klippas lite mer hår på mamma och sedan skall vi mumsa i oss var sin daimklass. Omnomnom! Vi hörs ikväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback