45 minuter på bandet

Hej vänner! Sitter på jobbet såklart. Började halv tio idag, så himla skönt! Sov så länge jag bara kunde inatt, ifrån tio till halv åtta. Så behövligt. Men nu är jag här igen som sagt och är inne på dag fyra för tillfället. Sedan är det bara två arbetsdagar kvar innen jag får en dag ledigt haha. Orka!
 
Igår var jag i vilket fall som helst och tränade efter jobbet. Så jäkla gott! Jag sprang först på bandet i hela 45 minuter (!!!). Gissa hur stolt jag var efter det? Innan jag gick ifrån jobbet kände jag mig lite sådär halvoinspirerad att springa. Men jag ryckte upp mig, tog mig i kragen och sprang i hela 45 minuter hihi. Nöjdast! Dessutom körde jag lite armar efter det och kände mig otroligt glad. Skön dag va?
 
Idag skall jag inte göra mer än att åka hem efter jobbet. Slutar såppas sent vid halv sju så jag är inte hemma förrän vid halv åtta kanske. Men vi hörs senare när jag kommer hem. Ha en toppendag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback