Eken-Lindome Derby

Hej finisar! Jag är vaken hehe, men egentligen skulle jag göra VAD SOM HELST för att få sova lite till. Fy i helvete vad trött jag är alltså. Jag skall antagligen ta mig en liten tupplur senare igen, för ikväll blir det middag med Elisabeths syssling Otti och hennes mamma. Mysigt! Älskar stora middagar tillsammans med mycket folk.
 
Igår var jag ju för övrigt och tittade när Robin spelade match. Eken-Lindome. Derby. WOW säger jag bara. Jag har nog aldrig varit så uppspelt, nervös och hysterisk i hela mitt liv haha. Vilken jäkla match! Båda lagen spelade otroligt bra och alla var nästan säkra på att Eken skulle ta hem segern. Tji fick alla dom som trodde det! Lindome vann med 8-11! Så jäkla häftigt alltså. Harregud vad duktiga dom var. 
 
Men nu skall jag gå och hjälpa Robin packa in i bilen. Inatt åker han och grabbarna till sälen i en vecka. Jag känner en väldig skräckblandad förtjusning över resan haha. Skönt att få vara lite själv, orolig som sjutton över att inte kunna hjälpa min älskling om det händer någonting. Usch! Men men, vi hörs senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback