Kommer bli en bra vecka

Hej finisar! Har i princip städat heeeela dagen. Packade upp de två sista kartongerna i rummet och har donat och fixat i TV-rummet. Har nog slängt en hel jäkla soppåse. Varför gjorde vi inte det innan vi flyttade ner? Haha. Dumt i alla fall. Längtar så jävla mycket till imon när Sara kommer. Kommer vara en sån himla bra vecka.
Nu har jag precis mitt i allt ätit middag, samma som igår. & lilla Lucyhjärtat sitter här bredvid mig nu. Älskade katt. Jag funderar nog på att ringa Bobbin snart med, min fina prins. Vi hörs senare ♥
 

Kommentarer
» Anonym

Heter han bobbin???.. Trodde Robin

Svar: Kallar honom vad jag vill, så är det
Emma Johansson

2013-01-20 // 18:35:02
» Åsa

Haha skulle hon inte sluta läsa din blogg? ^^

Svar: Haha det trodde jag med! Piiiiiiiiiiiinsam!
Emma Johansson

2013-01-20 // 19:45:25
URL: http://triiixi.blogg.se
» Anonym

du vet inte vem jag är, om jag är man eller kvinna. jag är en av dina vänner, så sluta bete dig som ett offer. du är pinsam

Svar: Haha om du skulle vara en av mina vänner, varför skulle du då kalla mig offer och inte våga erkänna vem du är? Mina vänner kommenterar med namn. I så fall är det du som är pinsam som inte vågar skriva vem du är och stå för det du säger. Så är det bara.
Emma Johansson

2013-01-20 // 20:52:35
» ANONYM AS HELL

jag kallade dig inte offer, jag sa att du skulle sluta bete dig som ett. vi fatta att du och robin är kära men att hans "ex tjej" skriver kan du ju hålla för dig själv? ta det med henne. och vadå att jag inte vågar skriva mitt namn? du vågar ju inte ta simpla grejer med din pojkväns ex. det är väl enklare att gå raka vägen till henne än att skriva på din blogg och smutskasta henne? hon kanske var kär, det är inte hennes fel DONT BLAME HER. ta det med henne face to face istället. fast det kanske du inte vågar heller?

Svar: Vem är det som beter sig som ett offer då? Jag skrev min åsikt, punkt slut. Varför skall jag hålla det för mig själv? Det är min blogg och jag skriver vad jag tycker. Du behöver inte läsa om det stör dig så himla mycket.
Emma Johansson

2013-01-20 // 21:01:54
» Sara

Till anonym - Din löjliga lilla apa. Du säger att Robins ex va kär i honom och det låter ju verkligen som detta eftersom att hon va otrogen mot honom och behandlade honom som skit! Jag va där och jag vet hur jävla dåligt han mådde! Men visst, det är väl så man behandlar den man älskar. Du kan gärna ringa mig så kan vi ha ett litet samtal du och jag!

2013-01-20 // 21:22:45
URL: http://saraaengstrom.blogg.se
» Åsa

Till Anonym!

Om du hade varit en av Emmas vänner så hade du skrivit vem det var eller sagt det direkt till henne istället för via bloggen. Jag tycker Emma har gjot helt rätt genom att skriva vad hon känner på SIN blogg, en blogg är en så kallad "onlinedagbok" där man ska kunna skriva sina känslor och där folk SKA kunna läsa dom.
Patetisk och ett Offer är du som inte kan stå för vad du skriver och som sagt, vi alla vet att du INTE är en av Emmas vänner.

2013-01-21 // 10:59:09
URL: http://www.triiixi.blogg.se
» Elain

Till anonym
Snacka om att vara patetisk när man inte kan
skriva under med sitt namn och stå för vad man skriver!!! Ge dig!! Låt Emma och min son VARA IFRED!!
Ha en dialog men skriv under med ditt namn då!!
Och håller med Patrik, om du nu vill ringa Robin eller Emma så finns ENIRO, det är 2000-talet.
Robin och Emma har många vänner som ställer upp för dom. Du är INTE en av dom och om du nu är Johanna så har du älskat Robin såpass att du nu borde respektera honom och inte ens försöka att bli "fbvän" med honom. Efter en relation är det nästintill omöjligt att vara vän och efter den relationen ni hade så finns det ingen chans. Det sårar bara, även dig själv!! Om du nu är så lycklig som du säger dig vara till Patrik så borde du ju verkligen inte ha något behov att vara "vän" med Robin. Snackade länge med Robin och Patrik igår om detta och vi har en gemensam linje, SKIT I ROBIN, EMMA OCH OSS!!!
Tror inte på att Johanna gått vidare, då hade hon eller sk ANONYM hållt på såhär. Hade inte ens gått in och läst Emmas blogg för Johanna hade haft ett eget liv och skitit totalt i vad Robin och hans flickvän gör nu för tiden!!
MVH
Elain (vågar stå för min åsikt)

2013-01-21 // 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback