Fixa naglarna imorgon!

Hej finisar! Sitter på jobbet nu och börjar om en kvart. Var här idag igen tio i åtta fastän jag börjar halv nio hihi. Fast så är det med tanke på att tågen bara går en gång i halvtimmen, så antingen är jag på jobbet skittidigt eller så kommer jag precis innan jag börjar. Typiskt! Idag känner jag mig fortfarande jäkligt kass men det skall nog gå bra ändå. Jag skall göra absolut ingenting idag efter jobbet och imorgon skall jag äntligen fixa mina naglar! Det behövs VERKLIGEN nu. Älskar att gå dit och bli ompysslad av gulle Therese hihi. Sedan blir det ett nattpass till på lördag och sen är jag ledig lördag/söndag. Gott! Men vi hörs senare, ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback