Paniken som uppstår

Hej finisar!
Sitter för tillfället på jobbet, fortfarande haha, och gör nästan ingenting. Sara gick precis hem, så nu sitter jag här med lite annat folk som jag inte känner så bra. Typiskt! Men what to do.
Glömde för övrigt att skriva vad som hände förut idag haha. Efter att jag varit på gymmet så sprang jag förbi på Seven Eleven för att köpa lite kvällsmat/frukost inför nattpasset. Toppen, bara att Sara mitt i allt sms:ade och ville ha nötter! Rusar och hämtar det, klockan tickar och springer sedan till jobbet. Väl på jobbet fixar jag i ordning allting och öppnar telefonen. Inser då att mitt VISA-kort är spårlöst försvunnet. Skit! Paniken som uppstår haha. Förstår ju med en gång att jag glömt den på 7/11 och SPRINGER tillbaka i ösregn, får kortet och SPRINGER tillbaka till jobbet. Tur är så ligger ju jobbet så nära. Men varför ens duscha efter träningspasset när man måste rusa runt som en tok efteråt? Svettig som en gris sätter jag mig sedan och börjar mitt nattpass haha. Ibland orkar jag inte med mig själv! Men men, nu skall jag väl fortsätta att göra ingenting här ♥
 
Fitness  | via Tumblr

Kommentarer
» Fitnesslinda

Hehe, lite extra konditionsträning bara ;D

Svar: Haha jag förstår det! :)
Emma Johansson

2013-07-04 // 16:47:29
URL: http://nattstad.se/fitnesslinda
» 💎 Moa Diamant

Hej finis!! Jag har tjänat 290 kr på en vecka med hjälp av Adsettings, klicka på bilden i inlägget och bli medlem om du också vill tjäna pengar på bloggen! :) http://moagasste.blogg.se/2013/june/ute-och-solar-tjanat-230-kronor.html#comment ❤

2013-07-05 // 18:40:19
URL: http://moagasste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback