Systerdotter fyller 1 år

Hej vänner! Vet ni vad det är för dag idag?
För ett år sedan, tidigt tidigt på morgnen innan mitt arbetspass, skickade jag ett sms till min systers gubbe med ett "lycka till" eftersom Lotta var planerad att bli igångsatt samma dag. Ett samtal, flera tårar och skratt senare så får jag veta att väääärldens finaste lilla skatt har kommit till världen. Neah. Fina fina lilla Neah. Tvåbarnsmoster, JAG? Kunde man bli mer lycklig? Jag sprang runt med ett litet Leende på läpparna hela dagen och var två sekunder ifrån tårar hela dagen. En liten skatt med mörkt hår och runda fina ögon.
Hur kan du ha blivit ett helt år? Ett helt år idag, du föddes ju igår lilla flicka! Vart tog tiden vägen? Nu får du allt stanna tiden och prata vett med din gamla moster så att hon hänger med i svängarna. För du är så liten liten, inte ett helt år. Älskade lilla du. Du och din syster är mitt allt i hela världen, mina ögonstenar ♥
 
En liten Neah, bara några timmar gammal ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback