13 timmars sömn

Hej finisar! Sitter på jobbet nu och har min första rast om bara några minuter. Så himla skönt! Känner mig så jäkla seg idag. Men med tanke på att jag sovit ungefär 13 timmar inatt så är det nog inte så konstigt. Idag har jag inte gjort någonting alls. Jag sov så länge jag bara kunde och duschade en stund. Sedan skjutsade Robin ner mig till stationen. & gissa vad som händer då? Jo, självklart är det strömlöst i Kungsbacka så tåget som jag skulle åka med hade inte ens lämnat stationen i Göteborg. Så jag fick åka med tåget senare och jäktade som en DÅRE till jobbet. Men i tid kom jag i alla fall!
Så nu sitter jag här med Sara och dör lite för att jag mest vill åka hem igen haha. Men imorgon och på Torsdag är jag åtminstone ledig. Om Robin inte jobbar så tänker jag åka hem till mammi och även åka hem till Lotta och hämta lite matlådor hehe. Är jättemammig för tillfället. Hoppas ni får en fin kväll i alla fall ♥
 
579870_436792923068987_1196822572_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback