Lista

Hej vänner! Bara för att jag har så förbannat tråkigt så tänkte jag skriva en sån där lista som jag precis hittade på en blogg. Brukar vanligtvis inte fylla i såna, men när jag ändå sitter och tråkar ihjäl mig, why not? Njut haha.
 

UTSEENDE 
Hur lång är du? 170 LÅNGA cm hihi
Ögonfärg? Gröna
Hårfärg? Blond

Är du nöjd med ditt utseende? Hyfsat i alla fall
Är du mogen? Både ja och nej

FRITID
Du har tränat en bollsport? Ja
Du har tränat gymnastik/dans? Ja, när jag var liten!
Du har tränar en racketsport? Nej

DU TYCKER OM ATT..
Kramas? Ja
Kyssas? Självfallet!
Prata? Jag pratar alltid haha
Sova? ÄLSKAR
Gå upp tidigt? Helt okej
Lyssna på musik? Ja, när jag känner för det
Vara ensam? Nej
Vara kär? Bästa
Vara i skolan? Går inte i skolan

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Det beror på hur ofta jag är på gymmet, annars när det behövs
Använder du deo? Japp
Brukar du borsta tänderna varje dag? Verkligen!
Använder du parfym? Alltid

KÄRLEK
Är du kär? Kan inte bli mer kär än vad jag är!
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Kanske när jag var yngre, men det är väldigt viktigt för mig att mena det
Är du rädd för kärleken? Nej
Pussat en tjej? Japp
Gråtit inför mer än 10 personer? Verkligen inte!
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Ja
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? Ja
Vaknat av att du gråter? JA!
Skrikit ord som hora och slampa till någon?  Nej!
Varit på sol semester? Spanien och Italien, mums!
Badat i havet? Ja
Har haft snöbollskrig? Jajjemen
Inte sovit på en hel natt? Ja
Varit på sjukhuset? Ja
Sovit i över 12 timmar? Ja
Sett en film mer än 10 ggr? Haha ja
Varit ute en hel natt? Ja
Bråkat med en vän? Ja

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Cola
Tv/Data? Dator
Blå/Rosa? Båda

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Helt magiskt
När kramade du någon sist? Förut när Åsa var utanför jobbet hihi
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Det beror på
Är du singel? Nej! Förlovad med min prins
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN...
Varit medvetslös: Inte vad jag vet..
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej? Räknar man?
Gjort något riktigt dumt: Haha ja
Gjort något du verkligen ångrar: Inte vad jag vet
Åkt ambulans: Nope
Gjort nåt olagligt: Nej
Skämts över dina föräldrar: Nej
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Vilka kläder sover du i: Olika!
Vad hatar du verkligen: Sprutor och ormar!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej
Är du ensam nu: Nej
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Verkligen!

SENASTE PERSONEN SOM...
Sov i din säng: Robin och Chabo
Såg dig gråta: Robin
Fick dig att gråta: PMS
Smsade dig senast: Robin
Kramade dig: Åsa!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG...
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Ja
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Haha ja
Saknat någon: Ja

HAR JAG...
Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Bara mobiltelefonen
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej
Bra kompisar: Verkligen!
Tar du receptbelagda mediciner: Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback