Fantastisk dag

Hej hjärtan! Nu sitter jag äntligen här hemma i soffan. Är helt slut!
Idag kom Åsa hit vid halv elva tiden och vi tog en timmes promenad här i Lunna med lilla Chabodilen. Sedan åt vi en god frukost tillsammans, frallor och korvpålägg, skinka och kaffe till det! Supermysigt hade vi det. Sedan satt vi inne och tjötade ett tag och slängde in Chabosan i duschen på grund av att han var kolsvart av all lera. 
 
Efter våra mysigheter körde Åsa mig till Lindome. Jag och Lisette städade lite i huset, jag passade upp på stackars Boff som kände sig skitdålig med feber och snuva. Stackars lillkillen! Eftersom massa folk skulle komma vid sextiden ställde vi oss och började lite med tårtorna osv. Sedan var det kalas hela kvällen med massa tjat och bråk haha. Som vanligt med andra ord. Sedan körde vi Britt och Stig hem och nu sitter vi här. Chabo är helt utslagen och ligger i soffan. Robin har dessutom haft en jättebra förstadag på jobbet! Blir så himla glad. Hoppas ni haft en fin dag, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback