Sverige vann VM!

Hej godingar! Kan ni gissa, jag sov ända till tjugo i fem idag! HELT SJUKT. Jag har aldrig sovit så länge efter ett nattpass någonsin. Så himla skönt. Behövde inte lägga mig någonting på eftermiddagen, utan jag gick upp direkt och åt middag och sedan begav jag mig till jobbet igen. Så nu sitter jag här med sprängande huvudvärk!
 
Egentligen skulle det vara min och Sandras sista arbetsdag tillsammans idag men hon är tyvärr sjuk. Stackarn! Men vi lär ju träffas flera gånger. Nu skall jag däremot ta över Saras elev Catharina istället hihi. Kommer bli kul. För övrigt så vann precis sverige VM, woho! Någon som är insatt? Jag är inte ett dugg insatt men lyckades ändå se finalen här på jobbet nu. Bara därför jag vet! Vi hörs lite senare, ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback