Nittiosex unika besökare

Hej vänner!
Tänkte bara säga WOW och TACK för att det är så himla många som läser min blogg! Helt otroligt. Det är tydligen väldigt kul att läsa någons blogg om man är på smällen haha! Igår hade jag 96 unika besökare om jag inte tittade fel, och över 100 sidvisningar. & idag är det redan över 40 stycken som har kikat in här på bloggen. Åh, blir så glad är det är folk som ens orkar ta sig tid att klicka sig in här, hos lilla mig. Är det någon speciellt ni gillar att läsa om eller är det mest graviditeten som är spännande? För den kan jag babbla om hur mycket som helst hihi.
 
Anyways, har precis börjat jobba så jag får lägga i en högre växel för tillfället. Men kanske slängs det in ett inlägg lite senare  ikväll när jag är som tröttast haha. Ha en fin tisdagskväll ♥
 
~(^.^)~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback