Jag älskar frukost


Hej vänner!
Här sitter jag vid köksbordet och äter den bästa måltiden under hela dagen. Jag ÄLSKAR frukost, oavsätt hur tidigt eller sent det blir på dagen hihi. Sitter dessutom med en "jag är gravid" tidning som verkar väldigt spännande att läsa!
 
Inatt har jag sovit väldigt oroligt. Först hade jag en fantastisk dröm om att jag och Robin fick en liten flicka, så himla vackert! Nu har jag drömt vid flera tillfällen att det blir en liten tös. Ett tecken kanske? Hehe.
 
Men därefter så drömde jag i vilket fall bara massa hemska otrohetsdrömmar och jag vet att jag legat och sparkat och slagits i sängen haha. Är det här vanligt tro? Men nu skall jag fortsätta njuta av min frukost, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback