Powerwalk med Åsa

Hej vänner!
Sitter på jobbet, igen som vanligt osv osv. Börjar jobba om några minuter bara men tänkte slänga in ett inlägg innan. Idag sov jag ut så länge jag bara kunde, sedan kom Åsababy förbi vid elvatiden och vi gick ut på en 45-minuters powerwalk vilket var superskönt! Vi hade lilla Siri med oss också så hon fick motion med. Därefter åkte vi hem till Åsa och chillade, jag åt lite mackor och sedan var det dags att bege sig till jobbet direkt. Så egentligen har jag inte hunnit med så värst mycket idag, men vad gör väl det?
 
Nu skall jag i alla fall börja jobba, hoppas ni får en fin dag och kväll. Själv kommer Åsa hit om bara en halvtimme typ så det blir perfekt hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback