Huvudvärk deluxe

Hej vänner! Sitter på jobbet och är så himla trött. Huvudvärken vill inte riktigt ge med sig och hela kroppen skriker efter att få gå och lägga sig. Men nänä, här skall det jobbas till klockan tolv minsann! Typiskt. Imorgon skall jag dessutom köra ett nattpass och det känner jag redan nu kommer bli för jäkla jobbigt. Men förhoppningsvis så överlever jag det.   Sitter för övrigt på jobbet med Åsa! Hon fyller ju år på onsdag om ni inte visste det! & inte nog med det så fyller min brors flickvän år också hihi. Så det blir kalas på alla sätt och vis överallt antar jag! Men men, nu skall jag väl fortsätta att göra ingenting, det ringer som fan men jag orkar verkligen inte svara. Mår änna lite illa tror jag. Ha en fin kväll ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback