Dags för jobbhelg

Hej vänner!
Sitter på jobbet, igen, som alltid osv. Idag jobbar jag från 13 till 22 ikväll. Vilket känns förjäkligt för jag vaknade i morse innan fem med världens halsbränna. Så kunde inte sova för fem öre. När klockan blev åtta först så kunde jag gå och lägga mig igen. Sov då i två timmar och sedan var det dags att gå upp och äta frukost. Fick tack och lov skjuts in till jobbet idag utav pappa men ändå. Känner mig verkligen hur seg som helst! Typiskt.
 
Eftersom det är min jobbhelg så blir det samma pass imorgon och på måndag med. Hann träffa Sara en liten stund nu när jag kom med och får även träffa Åsa ikväll innan jag går, mysigt ♥
 
Dream in the sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback