Inget gym för min del

Hej godingar!
Idag var det meningen att jag och Åsa skulle dra till gymmet, men jag har haft så jäkla ont i halsen HELA natten och nu på morgonen med. Så det fick ställas in, typiskt. Känner mig inte alls pigg för fem öre. Så istället åkte jag med Robin ner till Kungsbacka för att besiktiga bilen, vilket gick perfekt. Lilla blå är så fin så! Hihi.
På vägen hem stannade vi till vid matboden för att hämta ut ett paket som jag beställt. Men allting fanns inte med, så himla typiskt. Men det var ju en del som beställdes så förhoppningsvis så skickas det i två paket! 
 
Mer då? Idag händer absolut ingenting. Jag skall bara ta det lugnt och vila upp mig. Imorgon börjar jag först vid ett så då får jag tack och lov sova ut med. Men nu skall jag kika lite på TV, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback