Vaknas nattpass

Hej godingar!
Idag känner jag mig mycket bättre än vad jag gjort de senaste dagarna. Så ikväll vaknas ett nattpass! Dock börjar jag redan klockan fem på fredag igen, så imorgon bitti åker jag direkt hem till söstrami för att sova lite. Det blir bra tror jag hihi. 
 
Idag skall jag inte göra så värst mycket alls. Det blir till att sova lite om en stund och sedan kommer Åsa vid fyratiden för att ta en promenix. Som jag saknat min lilla underbaring! Så det blir en promenad och lite tjöt. Helt perfekt hihi. Med tanke på att jag bara varit hemma så har jag inte så värst mycket att skriva om, det kommer nog ett inlägg när jag är på jobbet senare! Ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer
» Carolina

Vi kanske hörs inatt då ;-) kram

Svar: Hihi ja om vi har tur ;)
Emma Johansson

2013-09-12 // 11:08:21
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback